Exkluzivní měsíčník National Geographic přináší strhující pohled do přírodních, technických, kulturních a etnických tajů tohoto světa. Jeho reportáže jsou doprovázeny fotografiemi výjimečné kvality.  Únorové číslo přináší reportáž o těch nejsmrtelnějších jedech, které  ale zároveň mohou léčit dosud nevyléčitelné nemoci. Více si přečtěte v reportáži  Léčivé uštknutí. V článku Nová stará Libye  se dočtete o budoucnosti rozbouřené severoafrické země. Snímky z vesmíru vám poodhalí tajemství satelitní archeologie. Královny toků, neboli vydry byly téměř vyhubeny, ale dnes se vrací do britských řek. Uvězněni na střeše pekla  -  to je osud kyrgyzských kočovníků a Afghánistánu. Jak vypadá jejich život v nebeských výšinách? Vědcům se ve spolupráci s National Geographic podařilo nalézt a popsat všech 39 druhů vzácných rajek – rajských ptáků. Podívejte se na jejich fantazijní opeření v článku Nalezené rajky. Článek Radost je kulatá vám ukáže, jak se mění plastové tašky, staré hadry a zbytky pneumatik na magické koule – fotbalové míče.

">