National Geographic časopisem roku!

Pečeť kvality a důkaz čtenářské obliby. Za ty je považováno označení Časopis roku. Vítězem klání, které vyhlásila už podesáté Unie vydavatelů se, ve své kategorii, stal časopis National Geographic! Prestižní měsíčník uspěl mezi magazíny s prodaným nákladem 15 000 – 25 000 kusů.

National Geographic časopisem roku!

Nezávislá porota zdůvodnila úspěch titulu slovy: „National Geographic klade důraz na společenskou odpovědnost čtenářů a pronáší témata, kterým se jiná média v tak rozsáhlé míře nevěnují. Témata jsou zarámována akcentem na ochranu přírody i celé naší planety, což odpovídá všeobecnému nárůstu zájmu lidí o budoucnost Země. National Geographic poskytuje informace z této oblasti rozšiřující se skupině čtenářů, jak dokazují údaje výzkumu čtenosti, neboť počet čtenářů se ve druhém pololetí roku 2013 v meziročním srovnání zvýšil o 77 procent.“

Výsledky 10. ročníku soutěže Časopis roku za rok 2013 vyhlásila Sekce časopisů Unie vydavatelů 10. dubna 2014. Soutěž proběhla celkem v deseti kategoriích, do nichž byly přihlášené časopisy rozděleny. V letošním ročníku soutěžilo celkem 40 časopisů přihlášených v kategoriích I. až VIII. a ve speciálních kategoriích 5 digitálních projektů a 14 obálek.

Soutěž Časopis roku je pořádána Sekcí časopisů Unie vydavatelů již od roku 2004 a v letošním roce proto proběhl již desátý jubilejní ročník. Za dobu své existence prošla soutěž několika významnými změnami, kdy došlo k rozšíření či redukci počtu soutěžních kategorií i úpravám pravidel účasti a hodnocení přihlášených časopisů s cílem objektivizace výsledků a ocenění výsledků časopisů dosažených pozitivním vývojem jejich hlavních mediálních ukazatelů, jako jsou prodaný náklad, čtenost či inzertní výkon. 

Související články

Jsme na Facebooku

Večer v TV

Celý program

REKLAMA

Přihlášení k odběru newsletteru

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a neuniknou vám žádné novinky z webu i časopisu National Geographic.