Den 3. – Opice, sloni i krávy, zkrátka safari

On-line deník z fotoexpedice NG do Afriky.

Expedice NG je už skutečně v Africe, tomu nasvědčují i zážitky účastníků. Den se protáhl, nefunguje internet a vypadává i mobilní spojení. Následující zprávu se podařilo přijmout v Čechách až těsně po půlnoci.

„Dnes je sobota 5. března. Konečně si vychutnáváme Afriku plnými doušky. Ráno jsme si zabalili věci a vyrazili dvěma terénními vozy do Ngorongoro. Cestou můj tým čítající pět lidí fotografoval masajské pasáky krav převádějící stádo pře silnici. Úžasná scenérie s prášící suchou zeminou. Stádo se dokonce dalo do svižného pohybu, jelikož se nás bálo.

Populárně naučná expedice National Geographic pořádaná spolu s CK Adventura míří do Tanzanie. Cílem expedice je nejen navštívit nádherná a fotogenická místa národních parků Afriky, ale také zdokonalit se v umění fotografovat. Můžete jet také s námi – alespoň virtuálně prostřednictvím on-line reportáže.
 Více informací o expedici najdete v článku Fotoexpedice Afrika – před startem

Den 1. – Čekání v Istanbulu.

Den 2. - Minibusem v prachu a kamení.

Druhá zastávka byla na masajském tržišti s dobytkem, kde jsme se dostali do konfliktu s místními. Nechtěli být fotografováni. Nakonec nám to jejich šéf Laiza dovolil a máme úžasné záběry.

Společně s druhou částí týmu jsme se vydali do malého městečka, které vládne trhy a ovocem. Na trhu jsme ochutnali červené banány a zase o trochu víc pronikli do místní komunity.

Celý den panuje velké vedro. Z městečka míříme do parku, kde si dáváme oběd a odpočinek. Poté jedeme na safari, přímo mezi zvěř. Potkáváme zebry, opice, žirafy s mládětem, hrochy, prasata a dokonce i slona. Z otevřené střechy auta jej fotografujeme a ani přitom nedýcháme. Je to nádhera.

Afrika může být zpočátku pro Evropana rozpačitá, ale po chvíli vás úplně pohltí. Po safari míříme do hotelu v Ngorongoro, kde nás čeká úžasná večeře a nádherné prostředí. Teď je noc a nedaleko jsou slyšet hyeny….Těšíme se na další den.“