Soutěžte o karton prémiového piva Heineken v limitované edici Jamese Bonda

Netřepat, nemíchat. Jedině Heineken. James Bond se vrací do služeb Jejího Veličenstva v listopadové premiéře filmu SPECTRE! U této příležitosti spouští Heineken novou kampaň, která nabízí hned několik novinek. Jednou z nich je speciální limitovaná edice pivních lahví ve stylu Jamese Bonda.

Kampaň Spectre navazuje na 18 let trvající partnerství mezi značkou Heineken a kultovními Bond příběhy.
Kampaň Spectre navazuje na 18 let trvající partnerství mezi značkou Heineken a kultovními Bond příběhy.
Zdroj: Archiv

Spojení značky Heineken s osobností Jamese Bonda je blízké sebevědomým a cílevědomým mužům, kteří se nebojí jít za své hranice, a přesto mají život ve svých rukou. Muži, kteří se spokojí jen s nejlepším. „Men of the world", kteří stejně jako James Bond nepijí vždy pivo, ale když si ho dají, pijí jedině Heineken. Kampaň Spectre navazuje na 18 let trvající partnerství mezi značkou Heineken a kultovními Bond příběhy, během něhož zatím vzniklo sedm filmů s agentem Jejího Veličenstva, od snímku Zítřek nikdy neumírá po novinku Spectre. 

Na láhvi z limitované edice je vyobrazena silueta agenta 007 a speciální logo Heineken k nové bondovské kampani. V rámci této kampaně můžete shlédnout novou televizní reklamu s Danielem Craigem.

Zdroj: Youtube

speciální limitovaná edice pivních lahví ve stylu Jamese Bonda

Další zajímavostí budou večery v agentském stylu. V TOP provozovnách Heineken budou probíhat promo akce, takzvané bondovské večery. Akce na způsob Jamese Bonda, jejichž exkluzivitu umocní právě Heineken. Večery v bondovském stylu v přítomnosti agentek – hostesek.

Zapojte se do soutěže a vyhrajte jeden ze tří kartonů bondovské limitované edice. Film Spectre přichází do kin již 5. listopadu. Do té doby to stihnete!

Soutěž se řídí všeobecnými marketingovými podmínkami