Exkluzivní měsíčník National Geographic přináší strhující pohled do přírodních, technických, kulturních a etnických tajů tohoto světa. Jeho reportáže jsou doprovázeny fotografiemi výjimečné kvality. Lednové speciální vydání oslavuje 125. výročí National Geographic. Články v tomto výjimečném čísle jsou věnovány poznání – a jeho budoucnosti. V článku Nový věk objevů se vydáte na objevitelskou cestu, kterou lidstvo podniklo – od minulosti až po budoucnost, daleko do vesmíru i za vlastní humna. V příspěvku Neklidné geny se pokoušíme zjistit, co nás vyhnalo z Afriky, co nás přimělo k cestě na Měsíc a ještě mnohem dál.  V lednovém čísle si také můžete přečíst první část seriálu Nebojí se rizika – je o mužích a ženách, kteří se ve jménu vědy snaží posunout známé hranice, i když za nimi číhá nebezpečí.  Reportáž Bláznivě daleko vás seznámí s cestováním za hranice představivosti – až ke hvězdám. Prales na prodej přibližuje neradostný osud jednoho ekvádorského pralesa – ráje, kde je kromě nádherné fauny a flory také ropa. Reportáž Cesta do neznáma přináší fascinující příběh o umění přežít. Hodně malý svět přináší pozoruhodné fotografie světa pod mikroskopem.

">