Spektrum Utajený šéf: stevardka porazila Radima Jančuru

Podnikatel Radim Jančura přijal v rámci projektu „Spektrum Utajený šéf“, organizovaného televizí Spektrum, originální výzvu a nastoupil v uniformě stevarda na palubě žlutého vlaku RegioJet.

Spektrum Utajený šéf: stevardka porazila Radima Jančuru

Nejen že si majitel skupiny Student Agency vyzkoušel často nelehkou práci svých zaměstnanců, ale vše navíc okořenil sázkou se svou nejlepší stevardkou, s kým z nich budou zákazníci spokojenější.  A výsledek? Prohrál!

Svou sázku zahájil Radim Vančura na palubě vagonu č. 2 expresu RegioJet Praha-Havířov.

Projekt i samotná sázka se inspirovala pořadem televize Spektrum Utajený šéf, v kterém vysocí manažeři či majitelé firem nastoupí v utajení do běžného provozu svých organizací, a získají tak pohled odspodu na to, jak jejich společnost funguje, jak zaměstnanci pracují a smýšlejí.

Jízda vlakem je v Indii boj o přežití. Na železnicích zemře 10 lidí denně

Svou sázku zahájil Radim Vančura na palubě vagonu č. 2 expresu RegioJet Praha-Havířov jako každý jiný stevard roznesením vody a tiskovin. Úkolu se zhostil bez větších projevů nervozity a s příjemným úsměvem, což mu ostatně vydrželo po celou cestu. Ovšem stejně tak snaha vyzařovala i z jeho nejlepší stevardky Markéty, která se v sázce o přízeň cestujících stala Jančurovou sokyní. Pasažéři mezitím obdrželi od tvůrců projektu Spektrum Utajený šéf dotazníky s celkem pěti otázkami zaměřenými jak na bodové hodnocení celkového dojmu z obou stevardů, tak také na konkrétní služby, které má každý člen palubního personálu RegioJet zákazníkům poskytnout.

Nejlepší stevardka Markéta se v sázce o přízeň cestujících stala Jančurovou sokyní.

Cestující průběžně při výstupu dotazníky odevzdávali a někteří si neodpustili ani dodatečné slovní hodnocení pod tabulkou s body. I když jeden z cestujících napsal k Radimu Jančurovi, že „nezaujatý by nepoznal, že to není denní chléb majitele firmy“, šéf Student Agency nakonec odešel ze souboje se stevardkou o čtyři body poražen.

Stevardka u cestujících uspěla dokonce na 100 %. Ani Jančura se za svůj bodový zisk rozhodně stydět nemusel a jak sám poznamenal, hlavně tlačení vozíku s občerstvením v uličce opravdu nebyla legrace. „Práce na palubě jsem se nebál a bavila mě. Manažeři by podle mě rozhodně neměli zůstat odtrženi od světa běžných zaměstnanců a tato akce byla v souladu s hodnotami mé firmy. I proto jsem na nabídku TV Spektrum a jejich projektu Spektrum Utajený šéf rád kývnul,“ řekl ke svému neobvyklému dni majitel RegioJetu. Svou zkušenost doporučuje i jiným manažerům. Je tak možné, že v tričku Spektrum Utajený šéf se brzy objeví i někdo další z vrcholového vedení českých firem.

Jančura se při práci stevarda pochlubil i některými zajímavými detaily. Například svého času prosadil, aby se na palubě žlutých vlaků podával mátový čaj s medem dle jeho vlastní receptury. „Hrozně mě těší, že si ho cestující okamžitě zamilovali a teď už ho žádají i bez nabídky ze strany stevarda,“ komentoval svůj úspěšný „Jančura nápoj“.

 

MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT:

 

Související články

Jsme na Facebooku

Večer v TV

Celý program

Přihlášení k odběru newsletteru

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a neuniknou vám žádné novinky z webu i časopisu National Geographic.