Japonky začínají pronajímat svá podpaží za 90 dolarů na hodinu

Konec billboardů a klasických inzerátů v médiích. Pro nečekanou strategii se rozhodla japonská společnost, která firmám nabízí možnost umístit reklamu na místě, kterého si rozhodně všimnete při cestování i cvičení v posilovně.

Japonci vymysleli nový způsob, jak zaujmout reklamou.
Japonci vymysleli nový způsob, jak zaujmout reklamou.
Zdroj: Profimedia.cz

„V 21. století se způsob prezentace reklamy mění a my na to musíme reagovat. Nechceme nabízet, co všichni. Rozhodli jsme se kreativně odpovědět na hlavní potřebu klienta, což je zaujmout zákazníka,“ píše se na internetových stránkách společnosti Wakino (waki znamená v japonštině podpaží).
 
Agentura nabízí ženám odměnu ve výši 10 000 jenů, což je v přepočtu 90 dolarů, za hodinový pronájem podpaží pro reklamu.

Inzerce může mít různé barvy i velikosti, umístění se ale nemění.Zdroj: Profimedia.cz

A protože jde o to, aby inzerci vidělo co nejvíce lidí, žena má za úkol prezentovat službu nebo výrobek při jízdě vlakem, autobusem nebo při cvičení v posilovně. 

Společnost Wakino už reklamu umístěnou na netradičním místě otestovala, když v podpaží prezentovala firmu, která nabízí bezbolestné odstranění chloupků.
 
Nyní probíhá nábor žen i mužů a společnost prostřednictvím svých webových stránek nabízí klientům reklamu v různých velikostech a barvách.

Související články