Léky

Netušené vedlejší účinky
Masově užívaný Ibuprofen (u nás prodávaný i jako Ibalgin) ve formě růžových pilulek nejen tlumí bolesti při migrénách, ale možná prodlužuje i život. Dříve než začnete tabletek hltat ještě víc, tak si uvědomte, že nová studie zatím platí jen pro jednodušší laboratorní organismy a nic nemění na vedlejších negativních účincích medikamentu, který je k dostání bez předpisu.

Růžové pilulky možná prodlužují život

Po celá staletí, možná i tisíciletí ji lidé uctívali pro její zlatavou barvu, ochranné a konzervační vlastnosti. Dodnes hraje významnou roli v prevenci závažných onemocnění a civilizačních chorob. Vědci se snaží dokázat to, co v Indii už vědí odnepaměti: že kurkuma je jednou z nejmocnějších rostlin na této planetě.

Kurkuma: Pramen lidského zdraví a věčného mládí

Pilulky opraví srdce
Genetikům se podařilo nastartovat samoopravující proces v infarktem poškozeném srdci laboratorní myši. Přitom vlastní technika spočívala v podání svým způsobem obyčejné proteinové pilulky.

Pilulky opraví srdce

Všelék na srdeční choroby roste jen v Tibetu
Čínské legendy už dávno vychvalují účinky vzácné bílé květiny siantianžský lotus, která roste v zasněžených horách a je považována za všelék. Elixír z ní je prý tak mocný, že údajně dokáže vzkřísit k životu mrtvého.

Všelék na srdeční choroby roste jen v Tibetu