Energie

Člověk se může stát baterií i jinak, než jako nedobrovolný monočlánek v Matrixu
Trochu se tak naplňuje sen o perpetu mobile, stroji, jehož fungování je samo zdrojem energie, kterou potřebuje. Korejští vědci vylepšili 200krát technologii založenou na konverzi energie běžně dostupné z okolního prostředí - například z pohybu lidského těla - na energii elektrickou.

Člověk se může stát opravdu výkonnou baterií

Zařízení na výrobu syntetického benzinu ze vzduchu a vody.
Nový vynález může obrátit na světovou ekonomiku vzhůru nohama, německá společnost s názvem Sunfire GmbH tvrdí, že dokáže proměnit vodu a v podstatě odpadní oxid uhličitý na uhlovodíkovou kapalinu podle přání - například petrolej, benzín a oleje. Nic ovšem není známo o nákladech procesu a nakolik ho může ovlivnit některými analytiky předpovídaný pokles cen ropy.

O výrobu benzinu z vody a vzduchu usiluje německá firma

Nová energie ze Slunce
Lidé se zatím naučily využívat sluneční energii v zásadě dvěma způsoby: fotovoltaiky ji přeměňuje na elektřinu a tepelné systémy, které sluneční teplo využívají k ohřevu vody, buď k přímému použití nebo jako pohonu turbíny.

Nová energie ze Slunce

Bakterie produkuje levnou naftu
Geneticky upravená bakterie dokáže produkovat pohonné hmoty dvakrát až třikrát levněji než je současná cena ropy. Potřebuje jen prostor, vodu, slunce a oxid uhličitý.

Bakterie produkuje levnou naftu